Federaţia Română de Fotbal are o nouă sigla

Data 18 apr.. 2019, categoria Fotbal Ligi superioare

Federaţia Română de Fotbal are, începând de ieri, 17 aprilie 2019, o nouă identitate vizuală.

 

În cadrul Adunării Generale a FRF, membrii afiliaţi au aprobat noua identitate vizuală a forului fotbalistic, inclusiv noua emblemă a Federaţiei Române de Fotbal.

Pe site-ul oficial, FRF anunţă că intră într-o nouă eră. Misiunea noului brand FRF este să unească sub o nouă marcă toate entităţile care contribuie la procesul de transformare modernă a fotbalului românesc. FRF a dorit să pună sub aceeaşi siglă valorile esenţiale ale fotbalului românesc: ”Credibilitate şi Onoare””Performanţă şi Progres””Patriotism şi Implicare socială””Parteneriat şi Susţinere” şi ”Pasiune şi Spectacol”.

După ce a creat logouri pentru Liga Elitelor, campionatele Liga 2 şi 3 şi unul nou pentru echipa naţională, forul condus de Răzvan Burleanu a considerat că e timpul pentru o schimbare şi pentru însăşi FRF. Astfel, noua emblemă a FRF nu mai este rotundă, aşa cum era până acum, ci are forma unui pentagon regulat convex, iar în interiorul său se regăseşte stilizat vulturul de pe stema României în culorile tricolorului, albastru, galben şi roşu.

„În ultimii cinci ani, Federaţia Română de Fotbal a transformat fotbalul românesc. O transformare care înseamnă zeci de noi competiţii, cu precădere la nivel de copii şi juniori, o creştere fără precedent după 1990 a numărului de practicanţi ai fotbalului, băieţi şi fete, o dezvoltare istorică pentru futsal şi fotbalul feminin. Spunem, cu toată încrederea, că atât fotbalul românesc, cât şi Federaţia Română de Fotbal, s-au transformat. Şi când spun Federaţia Română de Fotbal spun echipa FRF şi toţi membrii afiliaţi. Federaţia Română de Fotbal a căpătat o nouă identitate, atât în România, cât şi faţă de celelalte federaţii europene, faţă de UEFA şi FIFA”, a spus Răzvan Burleanu, preşedintele Federaţiei Române de Fotbal.

Comentariu