Valentin Popescu, director Marketing Sportiv și Comunicare Alexandrion Group: „Dorim să aducem oamenii mai aproape de sport”

Data 24 ian.. 2020, categoria Teleorman Sport, Sport national, Baschet, Baseball/Softball, Fotbal Ligi superioare, Fotbal Liga IV, Oina, Tenis

Valentin Popescu a rămas în preajma sportului teleormanean prin intermediul meseriei sale, după ce a lucrat mai bine de un deceniu în mass-media ca specialist în marketing, la Acasă TV, PRO TV, Antena 1, Gazeta Sporturilor și GSP TV. Dar adevărata provocare a venit în momentul în care Nawaf Salameh, președintele Alexandrion Group, i-a propus să devină director de marketing sportiv și comunicare în cadrul companiei sale.

Am jucat fotbal până la 19 ani la nivel de performanță, chiar și acum joc la nivel de amatori, în liga a 4-a. Însă, tot timpul am avut grijă de școală. Nu a fost nevoie să mă reorientez. Am știut exact ceea ce vreau. Bunicul meu nu a fost doar fotbalist, a fost și învățător și cred că și asta a contat. Mi-am dorit tot timpul să fac din pasiune meserie, de aceea am urmat studii care să aibă legătură cu pasiunea mea. Este foarte important să faci ceea ce îți face plăcere și astfel, reușești cu siguranță.

Într-un timp foarte scurt, Valentin Popescu a reușit să lanseze și să pună în aplicare la nivel național cele mai multe acțiuni din mediul privat dedicate sprijinirii sportului românesc. Așa a luat ființă Gala Trofeelor Alexandrion, care premiază excelența în sport și scoate în evidență superlativele anului sportiv din România și care își va consuma a cincea ediție pe 5 februarie 2020.

Tot Valentin Popescu a coordonat un mix de acțiuni de marketing prin care i-a apropiat pe iubitorii sportului de numeroase discipline prin intermediul campaniei Mingi pentru Suporteri – Esență de Campion. Această acțiune de mare succes constă în oferirea de mingi de fotbal, handbal, rugby, baschet și volei fanilor prezenți la cele mai importante meciuri din liga națională.

 

Mingile au fost create după un concept personalizat, care transmite angajamentul și implicarea companiei în încurajarea unui stil de viață activ. Atunci când le primesc, suporterii recepționează și mesajul foarte important că sportul nu trebuie să lipsească din viața noastră, indiferent de forma în care alegem să-l practicăm. Compania oferă, lunar, și peste 4.000 de bilete gratuite pentru suporterii echipelor susținutePrin astfel de inițiative, dorim să aducem românii din nou aproape de sport.

În acest sens, Fundația Alexandrion și Alexandrion Group susțin activ două echipe de tradiție din fotbalul românesc, Universitatea Craiova și Petrolul Ploieşti, și s-au asociat cu majoritatea sporturilor de la noi, cu o implicare financiară consistentă la rugby, box, baschet, handbal, golf, tenis sau ciclism.

Este un job complex și asta îmi place. Este despre sport și susținerea sportului, iar asta îmi place și mai mult. Ca să îți dai seama de anvergura complexității, numai pe parcursul anului trecut, am avut peste 200 de acțiuni dedicate sportului, fiind atinse aproape toate disciplinele.

2 comentarii pentru acest articol

Comentariu